Ogólne zasady płatności dla studiów prowadzonych w języku polskim

  1. Opłaty, o których mowa w §1, na studiach niestacjonarnych  (wieczorowych), winny być wnoszone na konto właściwego wydziału w dwóch równych ratach, w następujących terminach:
    a) I rata – przed rozpoczęciem roku akademickiego, tj. najpóźniej do 30 września,
    b) II rata – najpóźniej do 15 lutego.
  2. Opłaty, o których mowa w §1, na studiach niestacjonarnych ( zaocznych), winny być wnoszone na konto właściwego wydziału w czterech równych ratach, w następujących terminach:
    a) I rata – przed rozpoczęciem roku akademickiego, tj. najpóźniej do 30 września,
    b) II rata – do 15 grudnia,
    c) III rata – do 15 lutego,
    d) IV rata – do 15 kwietnia.
  3. W przypadku rezygnacji ze studiów student ponosi koszty  stanowiące wartość usług edukacyjnych, z których student korzystał do dnia doręczenia decyzji dziekana o skreśleniu z listy studentów;
  4. Szczegółowe warunki płatności za studia określa umowa zawarta między studentem a Uniwersytetem.
Proszę o dwustronne drukowanie wniosków o ulgę w opłatach (na jednej karcie papieru)