- Opłaty, o których mowa w §1, na studiach niestacjonarnych (wieczorowych), winny być wnoszone na konto właściwego wydziału w dwóch równych ratach, w następujących terminach:
a) I rata – przed rozpoczęciem roku akademickiego, tj. najpóźniej do 30 września,
b) II rata – najpóźniej do 15 lutego.- Opłaty, o których mowa w §1, na studiach niestacjonarnych ( zaocznych), winny być wnoszone na konto właściwego wydziału w czterech równych ratach, w następujących terminach:
a) I rata – przed rozpoczęciem roku akademickiego, tj. najpóźniej do 30 września,
b) II rata – do 15 grudnia,
c) III rata – do 15 lutego,
d) IV rata – do 15 kwietnia.- W przypadku rezygnacji ze studiów student ponosi koszty stanowiące wartość usług edukacyjnych, z których student korzystał do dnia doręczenia decyzji dziekana o skreśleniu z listy studentów;
- Szczegółowe warunki płatności za studia określa umowa zawarta między studentem a Uniwersytetem.
Proszę o dwustronne drukowanie wniosków o ulgę w opłatach (na jednej karcie papieru)
- Wniosek o ulgę w opłacie za usługi edukacyjne związane z kształceniem
- Wniosek o ulgę w opłacie z tytułu powtarzania przedmiotów
- Podanie o wszczęcie przewodu doktorskiego